niedziela, 23 października 2011

atrakcyjne prezenty świąteczne

a pomyśleć o prezentach świątecznych Do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze kawałek czasu ale już teraz postanowiłam zrobić mały research w poszukiwaniu prezentów dla moich bliskich. Wiadomo, że tuż przed świętami może zabraknąć na to czasu, a tłumy w sklepach jak zwykle mogą pozbawić nawet najbardziej zdeterminowane osoby wszelkich dobrych chęci. Oto raport ze wstępnych poszukiwań.

Pora pomyśleć o prezentach świątecznych Do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze kawałek czasu ale już teraz postanowiłam zrobić mały research w poszukiwaniu prezentów dla moich bliskich. Wiadomo, że tuż przed świętami może zabraknąć na to czasu, a tłumy w sklepach jak zwykle mogą pozbawić nawet najbardziej zdeterminowane osoby wszelkich dobrych chęci. Oto raport ze wstępnych poszukiwań.

Dla narzeczonego
W tym przypadku przyjęłam dwa założenia. Pierwsze (trochę egoistyczne.) - powinno to być coś, z czego cieszyć się będziemy mogli wspólnie. Po drugie dobrze jeśli będzie to rzecz praktyczna, nasze mieszkanie bowiem ciągle wymaga inwestowania w kolejne domowe akcesoria. Zatem w tym roku odpadają wszelkie gry komputerowe i inne typowo męskie zabawki - zdrowy rozsądek wziął górę! Pierwsze skojarzenie było błyskawiczne powinno to być coś do wina, którego obydwoje jesteśmy miłośnikami. Postanowiłam skomponować mały zestaw z produktów z serii Vignon marki Menu. A więc do ciśnieniowego korkociągu dołączę korek do butelek oraz termometr do wina. Zestaw ten wpadł mi w oko przede wszystkim ze względu na bardzo eleganckie, nowoczesne formy, których na próżno można szukać wśród typowy akcesoriów do wina. Poza tym to jednocześnie przedmioty praktyczne i gadżety zwłaszcza w przypadku termometru, który pozwala mierzyć temperaturę wina bez otwierania butelki, zakłada się go bowiem, jak opaskę, na samą butelkę. A korkociąg ciśnieniowy intrygował mnie od dłuższego czasu będzie wreszcie okazja sprawdzić, jak to naprawdę działa!

Dla Mamy
Prezent dla Mamy wybrałam bez trudu będzie to elegancka półeczka z pojemnikami na przyprawy firmy Brabantia. Używane przez nią do przechowywanie przypraw słoiczki po przecierach pomidorowych, mimo że bardzo lubiane, nie wyglądają zbyt efektownie. Nowe pojemniczki postanowiłam ozdobić odpowiednimi etykietami, własnoręcznie zaprojektowanymi myślę, że taki osobisty wkład w wymarzony prezent będzie bardzo miłym akcentem.

Dla Taty
Natomiast z pomysłem na prezent dla Taty pojawił się większy problem. Książka czy intrygujący gadżet? A może coś do nowego samochodu? W sklepach internetowych znalazłam kilka ciekawych rzeczy, jak np. elegancka skrobaczka do szyb Ice Away marki Stelton czy pojemnik na ładowarki tej firmy. Spodobały mi się także pomysłowe kieliszki do koniaku marki Normann Copenhagen, pozbawione.nóżki. Ale akurat w tym przypadku na razie powstrzymam się jeszcze z decyzją to musi być coś wyjątkowego! Przede mną jeszcze trochę poszukiwań: trzeba wybrać coś dla Babci, Dziadka, brata, przyjaciółki.Jednak nie ukrywam, że nie martwi mnie to specjalnie uwielbiam buszować w świecie pięknych przedmiotów, zwłaszcza gdy mają trafić w ręce najbliższych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz