poniedziałek, 24 października 2011

Sex sklep

Wtam na poczatku przedstawie sie mam na imie Kamil i mam 16 lat opowiem wam historie ktora znadyla mi sie naprawde pare dni temu..
no wiemc jak co dzienie poszedlem kolo godziny 15 do sklepu po fajki:)...sperzedaje tam sprzedawczyni o imieniu agata jest bardzo atrakcyja kobieta o duzych piersiac i
sexi tyleczku nie raz sobie myslalem jak to mi sijje druta przy waleniu konia.
pewnego dnia a byla to niedziela starzy pojechali na caly dzien do znajomych a ja postanowilem zapalic sobie w domku:D
no wiec ubralem bluze i krotkie spodenki ( nie chcialo mi sie zakladac spodni ) i poszedlem do sklepu po fajki . . .
W sklepie byla moja bogini "agata" i jak zwykle kupuja fajki pogadalem troche z nia ( czesto tam bywam wiec znamy sie troche )
w pewnym momecie zobaczylem jak agata podchodzi do drzwi i je zamyka ( byla ubrana i sexi spodnie i bluzke do pepka )
spytalem sie co robi a ona na to ze cos mi pokaze ale ani mr mru nikomu ja sie zgodzilem
Agata chwycila moja reke i poszlismy do pokojiku ( byl tam taki pokojik gdzie pili kawe, piwo itp..)
Gdy weszlismy do pokoju usiadlem wygodnie na fotelu. . . bylem tak podniecony ze kutas mi stal na bacznosc agata to zauwazyla
i lekko sie usmiechnela i spytala sie mnie " czy zrobic ci dobrze " ja bez zastanowienia sie odparlem ze tak
Ukucnela po miedzy mojim kroczem i zaczela odpinac mi rozporek bylem strasznie podniecony gdy sciagnela mi spodnie
moj ptaszek stal na bacznosc w bokserkach lekko sie usmiechnela i powiedzila ze mam ladna meskosc:)
a nastepnie sciagnela mi bokserski i zaczela mi ssac bylem w siudmym niebie ssala i ssala a ja juz nie moglem wytszymac i
wystrzelilem jej prosto w gardlo ... wszysko ladnie polknela i powiedzila ze musze jej sie odwdzieczyc
teraz ona usiadla a ja zaczelem ja rozbierac ... sciagnelem jej bluske mojim oczom ukazaly sie dwie duze okrogle "pileczki"
zaczelam ssac jej sutki i lekko przygryzywac zeszlem nizej sciaglelem jej spodnie i ku mojemu zdziwieniu nie miala majtek
Jej cipka byla ladnie wygolonia i niezle wilgota powiedzila do mnie " no na co czekasz bierz sie do roboty"
ja przysunelem glowe po miedzy jej uda i zaczelem lizac jej cipke smakowala pysznie... zaczelem wiercic jezykiem w jej cipie
jezdzic w ruzne strony jak opetany.... zaczela jeczec z roskoczy i po chwili dostala orgazmu... wszysto wylizalem jej soki byly wspaniale
Nastepnie wstalem i lekkim pchnieciem wszedlem w nia bylo wspaniale jebalem zajebista laske
Najpierw powoli potem coraz szybciej agata zaczela jeczec z roskoszy jebalem ja przez dluszy czas
Po chwili powiedziala " zapakuj mi od tylu " i wypiela sie nie moglem sie napatszec jej pieknej pupci:)
Bez zachamowania wjechalem jej jednym mocnym ruchem w dupe jebalem ja tak mocny jak tylko umialem
Powiedzilem jej ze dochodze do orgazmu lecz ona sie tym nie przejela i kazala jebac sie jeszcze mocnjej
staralem sie jak moglem ale po chwili nie wytszymalem i cala dafka spermy wyladowala w jej pupci
Wycignolem kojego "fjuta" i dalem Agnieszce do wylizania wszystko wylizala ...Nastepnie ubralem sie i poszedlem do domu
a z agatom utrzymuje dalej kontakt jest to moj najleprzy sklep....:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz