poniedziałek, 24 października 2011

Pani Natalia

Witam czytam opowiadania od dobrych paru lat wiec i ja postanowilem opisac wam moja historie.
Moja przygoda zaczela sie w wieku 25 lat mojego kumpla matka miala wtedy 41 zawsze cos podejrzewalem ze ona lubi mlodszych ale nie bylem pewien do konca do czasu...
Natalia piekna blondynka 176 cm wzrostu zgrabna dlugie piekne nogi dojrzale piekne piersi zawsze chodzila w mini spodniczce podkreslajac te wlasnie zgrabne nogi , nie jedna kobieta w jej wieku zazdroscila jej urody.
Jako ze jestesmy sasiadami wiec przychodzila do mojej matku jak to sasiadka na pogaduchu czy tam plotki.
Wychodzac z pod prysznica bylem w reczniku one wtedy wlasnie zadzwonila do mojego domu, otworzylem drzwi i zobaczylem wlasnie moja przeurocza sasiadke.
Powiedzialem dzie dobry spytala sie czy jest mama odpowiedzialem ze tak ze jest w pokoju mamy dlugi korytarz w domu wiec szla przede mna krecac specjalnie swoim tylkiem jestem przekonany ze robila to specjalnie
Wszedlem do pokoju drzwi mialem lekko uchylone, i zaczelem sie balsamowac słyszalem rozmowe mamy z sasiadka uslyszalem musisz sie zapytac Adama ,wtedy wpadłem na pomysl ze ja sprawdze
Balsamujac sie tylem do niej widzac ja w lusterku opuscilem balsam i wypielem sie do niej tylkiem i poczulem uszczypniecie w tylek adam??? nie wiesz gdzie jest tomek(jej syn) zapytała nie nie wiem nie widzialem go dzisiaj opowiedzialem niby to zmieszany niby to w szoku
Usmiechnela sie mowiac ze mam fajny tyleczek
Wiedzialem ze to znak do dzialania.czekalem tylko na odpowiedni moment
Dwa dni pozniej dzwoni telefon Adam przepraszam ze dzwonie wlasnie do Ciebie ale kupilam nowe zasłony Tomka nie ma w domu czy mogłbys mi je załozyc? odpowiedzialem ze bede za pol godzinki,wzielem szybki prysznic i pachnacy i ogolony zapukalem do drzwi
Nikt nie otwieral wiec postanowilem wejsc do srodka,halo??!! pani Natalio jestem przepraszam ale pukalem i nikt nie otwieral , uszlyszalem jestem pod prysznicem wejdz do pokoju za chwilke wyjde
minelo 20 minut gdy wyszla z łazienki byla w szlafroku pachniala cudownie ,mogla pani powiedziec bym pomogl umyc pani plecy powiedzialem to pol zartem pol serio,ahh adasiu wolalabym masaz plecow strasznie mnie bola
Ok nie ma sprawy mowie to dla mnie przyjemnosc odpowiedzialem,nie chcialem byc natretny wiec spytalem gdzie te zaslony,o tam leza zaraz przyniose taboret powiedziala
Kladac go pod oknem znow sie wypiela tym cudownym tyleczkiem,od razu w spodniach zrobilo mi sie ciasniej.Po zalozeniu zaslon podziekowala mi i spytala czy nie napije sie czegos odpowiedzialem ze z przyjemnoscia napije sie kawy.
wypilismy ja juz chcialem wstac gdy nagle powiedziala..a co z tym masazem plecow?? alez nie ma problemu niech sie pani polozy chwileczke pojde tylko po oliwke opowiedziala.
Wiedzialem ze to sie tak nie skonczy tylko na smarowaniu i masazu plecow i pomyslalem no adas dzis twoj szczesliwy dzien.
Przyszla polozyla sie na lozku rozpiela szlafrok , zauwazylem ze zalozyla juz majteczki, rozgrzalem rece wzielem buteleczke w dlonie nalalem oliwki i zaczelem ja smarowac,miala piekna skore tyleczek wygladal smakowicie piekne opalona lezy na lozku a ja ja smaruje nie moglem w to uwierzyc.
Cudownie mi mowila łamanym glosem moze byc jeszcze cudowniej odpowiedzialem tylko westchnela
Nogi tez wymasowac? spytalem niewinnie, jesli bys mogl to poprosze odpowiedziala
wiec zaczelem smarowac i masowac jej cudowne nozki,lydki ma pani twarde to odchodzenia w szpilkach odpowiedziala
smarujac dochodzilem do ud i troszke wyzej prawie dotykajac tyleczka nie slyszalem sprzeciwu wiec za kazdym gdy dochodzilem do ud dotykalem niby to przypadkiem tyleczka.
Jesli chcesz mozesz zajc sie tyleczkiem odpowiedziala widze ze ci sie podoba powiedziala. myslalem ze zaraz eksploduje tak moj przyjaciel zaeragowal na te slowa
Zdjelem jej majteczki szybko schowalem do kieszeniu i zaczelem masowac jej tyleczek delikatnie czule mruczala widzialem ze jej sie podoba ,masujac jej tyleczek zauwazylem ze ma wygolona muszelka.serce bilo mi jak szalone ,dotknelem jej palceem zobaczylem ze zaczeal sie wiercic,teraz albo nigdy pomyslalem otworzylem jej tyleczek i zacząlem ja lizac
Paznokcie wbila w poduszke i krzyczela bym nie przestawal ,oh taaak oh cudownie liz mnie liz krzyczala,lizalem ja jak spragniony wody szybko i doglebnie wypiela sie do mnie wstala i powiedziala pozwolisz ze zajme sie tym co masz w spodniach.
usiadlem na łozko i zaczela mi sciagac spodnie robila to wszystko zebami!!,chcialem ja pomoc by szybciej poczuc jej usta na moim misiaczku ale tylko spojrzala na mnie dziko chwycila mnie za rece i powiedziala rece przy sobie
No to bedzie jazda pomyslalem szybo rozpiela spodnie zdjela bokserki i zaczela go wreszcie ssac ,myslalem ze oszaleje robila to cudownie jej jezyk byl wszedzie na kazdym cm mojego kutasa polykala go ssala jak lizaka moje nogi zaczely drgac bylo mi tak cudownie zajela sie takze moimi ogolonymi jajeczkami masz pieknie wydepilowane cialko powiedziala to dla ciebie specjalnie zrobilem odpowiedzialem nic nie powiedziala tylko sie usmiechnela i zaczela dalej mi robic najlepsza laske na swiecie jaka przez moje dotychczas 33 lata nie doswiadczylem.
Chcialem zlapac ja za wlosy ale tylko glowe odchylila i powiedziala mowilam ci ze rece przy sobie i wtedy wstala przyniosla rajstopy i zwiazala mi rece do tylu!! no to cudownie bedzie przeszlo mi przez mysl
rzucila mnie na lozko dosiadla mnie wziela w dlon twardego jak skala kutasa i nakierowala na swoja mokra i ociekajaca z sokow muszelke
ujezdzala mnie jak byka na rodeo krzyczac wijac sie na nim bylo mi tak cudownie patrzylem na nia jak mnie ujezdzala jej cudownie piersi falowaly , w jej oczach widzialem dzikosc jak by diabel w nia wstapil
chcialem ja zlapac w biodrach ale rece nadal byly uwiezione
nagle zeszla ze mnie i powiedziala ze zerzniesz mnie teraz w druga dziurke zrobilem tylko wielkie oczy bo byl to moj piewrszy analny raz smarujac dziurke swoimi sokami weszla na mnie i wbijala sie cm po cm na moj nabrzmialy pal czulem jak wchodzi na mnie czulem jaka jest ciasna tam w srodk.u wreszcie wbila sie do konca i zaczela mnie delikatnie ujezdzac
widzialem w jej oczach ze jest jej wspaniale mi takze bylo jej ruchy zaczynaly sie robic coraz szybsze ujezdzala mnie wbijala sie paznokciami w moj tors robiac na nim slady az do krwi
krzyczalem ze dochodze ze juz nie moge a ona jeszcze chwilke adas jeszcze nie teraz wsztrzymywalem sie do samego konca wreszcie ekspodowalem w jej tyleczku opadajac na moj tors powiedziala mi ze miala najwiekszy orgazm analny w zyciu!! lezelismy tak dobre 10 minut potem mnie rozwiazala dala mocnego buziaka i powiedziala ze cudownie sie sprawdzilem

Nastepnym razem opowiem wam inne historie z mojego zycia dzis mam 33 lata natalia 49 niestety nie mieszka juz w Polsce wyjechala do niemiec ale slyszalem od mojego kumpla ze przyjezdza na swieta wielkanocne jestem ciekaw jak teraz wyglada...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz