poniedziałek, 24 października 2011

Wsomnienie o przygodzie z Kasią

Minęło kilka dni a ja ciagle myślałem o tym co sie stało i czułem na swym kutasku cipke Kasi i to jak spuszczam się na jej cycuszki oohh..nie mogłem o tym zapomniec.Widziałem ją codzień w szkole ale nie zwracała na mnie uwagi przynajmniej mi sie tak wydawaało hmm ale cóż..fajna przygoda i bardzo podniecająca..Kolejny dzień .. własnie miałem wychodzić na lekcje..PUK PUK ..Prosze-odpowiedziałem zbierając wasnie siatkę do siatkówki.. oooo to Ty .. weszła własnie moja Kasia ..a raczej sunia kasia .jak zawsze ubrana skąpo..ona wiedziała jak to działa na płec przeciwną.... Wiesz -wyjakałem jakos nie było okazji..chciałem cie przeprosic za to co sie stało..
Ale co sie stało? -odpowiedziała.. CZy nie było ci przyjemnie?
Przyjemnie..? BYło Bosko>>masz cudowne ciałko i rozkosznie było sie pieprzyć i spóscic sie na twe cycuszki..-odpowiedziałem troszke sie czerwieniąc
Sorku ja przyszłam dokączyć to co zaczełam-powiedziała podchodząc do mnie blisko
Cudownie pachniała bardzo sexy, mój kutasek w jednym momencie stanął jak słup..
Dokończyć? hmmm ale chyba skonczylismy razem?
No tak-odpowiedziała kładąc reke na my kroczu... ale nie robilismy gry wstepnej ..prawda?
Zbyt bardzo Cie pragnąłem i zbyt bardzo chciałem cie posuwać... cholernie mnie rajcujesz mała..
Wiem.. i czuje Go ciagle w swej cipce ...czuje twego kutasa jak mnie rżnie..mOcno tak jak lubie od tyłu ..jak suczkę..wyszeptała Jestem twą suczką i chcę twego kutasa terazz!! To mówiac scisnęła Go mOcno przes spodenki.. A teraz nic już nie mów..popychjac mnie lekkoo w stronę biurka..oparłem sie o nie...
Kasia jedym ruchem sciagneła mi spodenki mój kutas wyskoczył jak z procy..NOOOO ładnie.. myslałes o mnie -zapytała biorac Go do reki
jasne że myslałem- wyszeptałem
Kasia uklekła masując mi sterczącego kutasa... patrzyła na mnie ..Zmruzyłem oczy -było mi cudownie mój kutas w raczkach tej małej-- mmm
Otwórz oczy -rozkazała ..I patrz ,patrz powiedziała -powtarzajac rozkaz .
Patrzyła na mnie z dołu i zblizyła buzkę do mojego kutasa,,zaczeła go lizac ... jak loda ,, ciagle patrząc na mnie... trzymała kutasa i piesciła me jaderka i ..znowu wróciła na łeb kutasa.. wzięła go do buzi ii zaczeła ssacc...Mocnoo ssiijj suczkoo Mocno tak jak lubie -rozkazałem - i masuj jaderka jak prawdziwa suczka..
Posłusznie wykonywała moje polecenia.. czułem jak jej usteczka mocno zaciskają sie na moim kutasie i jak znika w jej bużce prawie cały..
mmmmmm aahhhhh aammmmmm taaakkkkkkkkk jej główka poruszała sie rytmicznie a ja trzymałem ja za włosy i patzryłem jak ta młoda suczka ssie mi kutasa.Nagle wstała ...usiadąła na krzesło.. Chce popatrzec jak Go sobie walisz mysląc o mnie,, bo przeciez myslisz?prawda?powiedziała
Wziąłem swego sterczącego kutasa do reki i zacząłem masować. patrząc na KAśkę.
Przez chwilke patrzyła po czym zdjeła bluzeczke z siebie uwalniając cycuszkii... mmmm były rozkoszne a te suteczki jak slicznie sterczaly.. zapomniałem o całym swiecie..
Już chciałem podejsc..
Ejjj wal go .. chce widzieć..-.rozkazała
Posłusznie wróciłem do masowania swego kutasa i patzryłem co ta sunia jeszcze wymysli
Zaczeła masowac swe cycuszki patrząc na mnie i na mojego kutasa
Pragniesz mnie???
BBAARDZZOOZZOO !! -wyszeptałem
Ale jak BArdzooo??? powiedz...
Kurewsko bardzo PRAgne sie suczkoo ...!!
MMMMMMMM to lubie -powiedziała cudownie mówisz do mnie aż mi majteczki zrobiły sie mokre-. to mówiąc zsuneła majteczki ze swej pupci i rzucajac je w kąt zostajac tylko w spódniczce .
Wiesz ja też pragne bys mnie zerżnał jak suczkę tu i teraz MOCNO...powiedziała podchodząc do mnie bliżej....
PUK PUKK -ktos puka do drzwi sen pryska ... szybko wskakuj do szafy i cicho -rozkazałem naciagając spodenki
Kaska schowala sie szybko.. a ja zmieszany otworzyłem drzwi kanciapy.
No cześc- to była Monika nayczycielka fizyki
Cześc Moniko. co cie do mnie sprowadza??odpowiedziałem ciagle jeszce zmieszany..
EEhh wiesz przyszłam zobaczyc jak sobie "pomieszkujesz" w tej kanciape ihihihihih -zasmiała sie
Pewnie odwiedza cie tu wiele dziewczyn z naszej szkoły?-zapytała
EEj no co ty? nie przesadzaj wiesz ze zawsze ty mi sie podobasz.. jestes taka sexi zawsze..-to mówiac podszedłem do niej blisko ,bardzo blisko .prawie przyciskając Monike do sciany..
OOOo Krzyśiu cos ty .. az tak bardzoo? powiedziała wyczuwając co sie kroi..
Moniś wiesz,, ja tak bardzoo-- to mówiąc odwróciłem ją.. nie opierała sie zbytnio.. ja tak bardzo cie pragne ....,że wiesz...chce cie tu i teraz......-powiedziałem
Ale jak ktoś wejdzie---wyjakała
HMM aa cotamm ..-powiedziałem. Mój kutas sterczał dęba jednym ruchem podciagnąłem jej spódniczkę i zsunąłem majteczki , które opadły na podłogę, opósciłem spodenki wypuszczając ogiera na wolnosc..Złapałem Monike za bioderka by mocniej wypieła swa pupcie do mnie i jednym mocnym pchnieciem wbiłem sie w jej rozkoszna cipkę .MOnisia zaczeła pojekiwć ..aaaahhh uummmmm aaa aaaaa aaaa mmmmmm aaaaaa hhhh oooocchhh KRzyssiuuuu pieprz mnie mocno - wykrzyczała
A ja waliłem ja od tylca mocnooo przyciskajac ja do sciany ,, mój kutas wbijał sie w rozkoszna jamke Monisi z całym impetem.. posuwałem ja jak suke mocno bez opamietania,,zaciskajac zeby rżnąłem jej cipkę..-wiedzac że Kaska patzry na nas.
Moje jaderka były całe zalane soczkami z cipki Monisi ..,która wydawała juz dzikie pojekiwaniaa.. jej ciłako wygieło sie w łuk odchyliła główke do tyłuu zaczeliśmy sie całowacc.. gdy nagle jej ciłałkiem zaczeły targać spazmy rozkosznego orgazmu ....jej cipka pulsowała.. czułem jak zaciska sie na mym kutasie.. w rozkosznej extazie orgazmu.nie trzeba mi było wiele..po sekundzie EEXXPPLOOdoowałeemmmmmmmmm w jej cipce zalewając ją goracą spermąą.ooocchhhh.. mójj kutass pulsował w cipce Moniśii...ooommmmm aaahhhhhhhhhh..... i znowu się zaczeliśmy całowacc......DZZYYŃŃŃ DZYYŃŃŃŃŃŃŃ dwonek!!! oofff Monika opósciła spódniczkę CCMMOOKIIII iii szybko wyszła....zamykając drzwi..
Uuff zmeczony usiadłem na krzesło..AAhhh Kaska.. własnie wyszłą z szafyy...Zrobiłes to dla mnie?tak?-powiedziała
Tak -odparłem ,Chciałem bys widziała,,skoro rajcuje cie jak wale sobie kutasa to pomyslałem ze i to cie tez bedzie rajcowac..
Kasia ciągle była tylko w spódniczce...
Ale czas na lekcje-powiedziałem
OOo nie sorku nie nie nie -to mówiac usiadła na moich kolanach okrakiem.. szybko wzieła w raczke kutasa ,który juz p któtkiej chwili był gotowy do jazdy i niewiele myslac wprowadziła go do swj norki,która była bardzo mokra i goraca po palcówce jaką jej zapewne strzeliła widząc jak posuwam Monikę.Bez namysłu zaczeła jazde na moim kutasie ,jej cycuszki podskakiwały rytmicznie a cipeczka tylko mlaskała na kutasie.. aaaammmm aaaaaa aaaaa aaaa aaaa mmmmmm aaaaa .Złapałem Kasie za posladeczki mocno wbijając palce w nie,uniosłaem ja lekko i sam zacząlem pracować mmoccnoo rznac ja w cipke.. jej cycuszki o mało sie nie pourywały tak podskakiwału jak ja ja rżnałem od dołuu nie trwało to długo bo ciałko mojej suczki zesztywniało by nagle exxpplodoowaaćc ww gorącym orrgazmie jaki przeszył ja całą , wbiła palce w me ramoina ii opadła na mniee zatykajac me usta swymi..w chilkę pózniej mój kutas wpompował cała mase goracej spermy w jej
rozkoszna cipkę .oooooo aaaaaammmmmmmm aaaaaaaa uuufffffff
KLApssssss po dupcii eejjj zmykaj bo juz pewnie na nas czekają...-powiedziałem
KAska szybko ubrała koszulkę i złapała majteczki wkąłdając je w kieszeń spódniczki.. wyszła
OO kurde wzieła majteczki ..Moniki nauczycielki.. CDN







Dodał: maxio, 2006.04.27 czytano: 143

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz